maandag 30 januari 2017

Zondagavond, 29 januari mocht ik de geboorte van Lev vastleggen!



Gisteravond, 29 januari, werd ik gebeld door Henk: "De bevalling is begonnen! "

Ik hoefde nog niet te komen want Zoë zat nog maar op 3cm. 
Een half uurtje later belde Henk of ik toch maar wilde komen, het ging toch wel snel. 
Op naar het Admiraal de Ruyter ziekenhuis in Goes!

Het dochtertje Viènn, heb ik ook vastgelegd, bijna 2,5 jaar geleden en ik weet nog hoe ontspannen Zoë was tijdens die bevalling. 
(Niet te vergelijken met de bevallingen op TLC hoor! ;-) )

Zoë was eigenlijk 10 februari uitgerekend, 
maar omdat het allemaal niet zo lekker ging met haar gezondheid zou ze vrijdag 3 februari ingeleid worden.  
Dit hoefde nu niet meer, fijn dat de bevalling zichzelf aankondigde.

Heel rustig, in zichzelf gekeerd heeft Zoë deze weeën doorstaan.
Een hand om in te knijpen was genoeg. Om 19.44uur is de kleine Lev geboren, 2930 gram!

Meid, wat heb je dit weer geweldig gedaan!

Ook wil ik de geweldige verloskundige, Astrid complimenteren, wat een lieve, rustgevende en gezellige verloskundige!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten