dinsdag 29 augustus 2017

25-08-2017 trouwden Kaj & Lieneke!

                   25-08-2017 trouwden Kaj & Lieneke. 


'Je krijgt wat je toekomt' zeg ik altjd. Kaj & Lieneke kregen die dag dus prachtig weer! Ik ben blij dat ze mooi weer verdient hebben, daar profiteer ik ook maar weer van. Ik mocht naar Rotterdam, te gek!! We hebben heel Rotterdam doorgecrosst voor de tofste locaties. De Maastunnel, de Erasmusbrug, de Fenix Foodfactory en het Kralingse bos. De kerkdienst werd gehouden in de prachtige Pelgrimsvaderkerk in Delfshaven. De locatie waar Kaj & Lieneke gingen eten en feesten was ook weer zo mooi, Leefgoed de Olifant in Rotterdam...kijk zelf maar eens! Bedankt Kaj & Lieneke, dat ik deze dag voor jullie mocht vast leggen, ik heb genoten.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten